Herbamare & Ontbijtservices en Kookwebshops

Koken en maaltijdcomponent


Herbamare & Ontbijtservices en Kookwebshops

 

Lime Factory heeft voor Herbamare een sampling campagne opgezet bij verschillende ketens. Herbamare Kruidenzout is gesampled bij ontbijtservices, kookwebshops, Van der Valk en Center Parcs.

Dit was absoluut geen flauwe sample actie! Lime Factory werkte met Herbamare zeezout met biologische kruiden en groente, bij Beschuitje, Goedemorgenontbijtservice, Ontbijtservice, Surprisekookgerei, Potten & Pannen, Kitchen&More, Cookinglife, Cook&Co, Center Parcs en Van der Valk.
Herbamare is een perfect voorbeeld voor “moment sampling”: Samplen wanneer de doelgroep de tijd en behoefte heeft.
Ontbijtservices: Handig voor direct gebruik, bijvoorbeeld voor op je eitje.
Kookwebshops: Wanneer je bestelde kookgerei binnen komt, kan je meteen beginnen te koken met het kruidenzout zakje.
Center Parcs: Bij incheck krijg je “de Welkomskoffer”, hierin zitten allerlei lekkere producten, die handig zijn voor in je huisje.
Van der Valk: Tijdens het ontbijt buffet staat het zout naast de eieren.
Door de goede aansluiting op de gebruiksmomenten zijn dit perfecte matches!
De sampling actie werd door middel van flyers, toonbankdisplays en ons feedback programma uitgevoerd. Online kon je je mening geven over het zout, zo kan het succes van de campagne gemeten worden.



Andere campagnes