Lassie & Kitchen & More
Voor Lassie hebben we de Extra Geurige rijst onder de aandacht gebracht bij kookliefhebbers. We hebben ervoor gezorgd dat de doelgroep naadloos aansluit bij het thema koken. Voor deze webshopssampling werken we samen met de online kookwinkel Kitchen & More. Bij elke bestelling ontvangen kookliefhebbers gratis Extra Geurige rijst van Lassie, inclusief een flyer met daarop 2 recepten.
Om voor nog meer bereik te zorgen hebben we foodbloggers ingeschakeld. Onderstaande foodblogs zijn aan de slag gegaan met de Extra Geurige rijst:
• Eet Goed Voel Je Goed.
• Kookpraat.
• Culinea.
Ter ondersteuning van deze campagne hebben beiden blogs ook diverse communicatiemiddelen ingezet. Zoals een banner van Lassie, Facebook en de maandelijkse nieuwsbrief.
Slimpie & feestartikelen webshops Voor Slimpie heeft Lime Factory een campagne bij verschillende feestartikel websh
Herbamare & Ontbijtservices en Kookwebshops Lime Factory heeft voor Herbamare een sampling campagne opge
Snelle Jelle & Campusshop Lime Factory heeft een sampling campagne opgezet en gezorgd voor een perfect match tussen
Dove Men+Care & Sport/mode (web)winkels Voor Dove Men+Care heeft Lime Factory een sampling campagne opgezet. De cam