Dove Men+Care & Sport/mode (web)winkels

Verzorgingsproduct en sport


Dove Men+Care & Sport/mode (web)winkels

Voor Dove Men+Care heeft Lime Factory een sampling campagne opgezet. De campagne is landelijk uitgerold bij Intersport en bij een aantal andere sport en mode (web)winkels kregen klanten een Dove Men+Care mini deo aangeboden.

De mini deo werd niet alleen in fysieke winkels gesampled, maar ook online via webshops. Lime Factory heeft veel reacties op de campagne gekregen en hierin zie je hoe enthousiast klanten waren bij het krijgen van de sample. In de fysieke Intersport winkels waren de klanten en de medewerkers erg enthousiast. Enige reacties daarvan zijn:

  • Klanten geven aan dat het een nuttig cadeau is, niet zoals een pen. Alle mannen gebruiken het!
  • Begin van sportseizoen, handig voor in de sporttas. Leuk!

Enkele reacties van de online webshops Boxers.nl, Sokken.nl, Zwembroeken.nl, Shirts.nlen Dutchmudman.com zijn :

  • Gaaf! Een gratis sample bij de bestelling.
  • Super t-shirts, snelle levering de volgende dag met een mini deo. Top!

Om de campagne te ondersteunen stond er naast de mini deo’s op de toonbank een display met de samplingactie en heeft Intersport de campagne via hun nieuwsbrief gecommuniceerd.



Andere campagnes