Mentos Choco Caramel & Koffiewebshops

Mentos heeft een gloednieuw product gelanceerd: Mentos Choco & Caramel. Het is geen mint, maar chocolade met caramel. Mentos positioneert dit voor bij de koffie. Daarom heeft Lime Factory een campagne georganiseerd bij een aantal koffiewebshops en de winkels van Brandmeester’s [Premium roasted coffee]. De volgende webshops hebben bij elke bestelling een rol Mentos Choco […]

Read More

Alpro & Kookwebshops

Alpro Cuisine is een 100% plantaardige variatie op kookroom. Het is inmiddels algemeen bekend dat plantaardige voedingsmiddelen even voedzaam zijn als vlees of zuivel, maar tegelijkertijd zoveel minder belastend voor de planeet zijn. Alpro Cuisine wordt uitgedeeld bij verschillende kookwebshops bij de bestelling. Dit doen we altijd in combinatie met een flyer met recept. Op deze […]

Read More

Lassie en SurpriseKookgerei

Lassie wilde ervoor zorgen dat het merk ook buiten de supermarkt meer zichtbaarheid kreeg en geprobeerd zou worden. Dat is gelukt bij SurpriseKookgerei, de webshop voor kookliefhebbers die kwaliteit en service waarderen. De doelgroepen en het thema koken sluiten naadloos op elkaar aan. SurpriseKookgerei communiceert deze actie ook via de nieuwsbrief die naar meer dan 10.000 consumenten […]

Read More

Nivea Men & Mansly

Nivea MEN zocht een manier om de juiste doelgroep te bereiken voor de Nivea MEN Sensitive Scheerschuim. Dat is gelukt bij Mansly.com, de webshop voor mannen. De missie van Mansly is om mannen te voorzien van alle basis producten die ze nodig hebben om er goed en verzorgd uit te zien. De doelgroepen sluiten naadloos […]

Read More

Aspire en Fitgirls

Via webshopsampling hebben Aspire en #FITGIRLCODE elkaar gevonden. Uiteindelijk heeft de sampling plaatsgevonden tijdens een event van de webshop, via de perfect match van webshopsampling hebben deze partijen elkaar gevonden en in de armen gesloten.

Read More